Κυριακή, 11 Μαρτίου 2012

ΤΟ ΠΑΡΑΠΟΝΟ ΜΟΥ ΜΙΑ ΚΡΑΥΓΗ


''Ας φύγουμε,μέσα σ'ένα φιλί, για ένα άγνωστο κόσμο...''


Στα χρώματα του δειλινού

Στα χρώματα του δειλινού ψάχνω το πρόσωπό σου

οι μνήμες μου σκορπίστηκαν μες τα μαβιά νερά

μιας θάλασσας που δεν μπορεί

να σβήσει πια φωτιές

~~~~

Στα χρώματα του δειλινού ψάχνω το πρόσωπό σου

οι ανατολές χαθήκανε στης δύσης τα σκοτάδια

οι νύχτες μου αξημέρωτες

γεμίσανε σκιές

~~~~

Τα χέρια μου κάνω σκοινιά τα σύννεφα να πιάσω

να κρεμαστώ απ’ τις βροχές, μήπως και σε προφθάσω

4 σχόλια:

  1. Τι όμορφο!!!! Αχ Αννούλα μου αυτές οι ευαίσθητες στιγμές σου, τι μας χαρίζουν!!!!
    Φιλώ σε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Γιάννα μου αγαπημένη, σε ευχαριστώ καρντιά μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μόλις τέλειωσα το βιβλίο και αμέσω ξεκίνησα να ψάχνω ποια είναι η κα Γαλανού που με το τόσο όμορφο βιβλίο της,με έκανε να κλάψω,να ταξιδέψω,να ελπίζω,να προσμένω....Πολλά Συγχαρητήρια!!!!!!!!!!Δεν διαβάζω βιβλία...δεν θυμάμαι τον εαυτό μου να έχω διαβάσει,αλλά αυτό και μόνο απο τον τίτλο,κάτι με έκανε να το πάρω και με μανία να θέλω να το διαβάζω και μέσα σε τρείς μέρες να το τελειώσω...Δεν έχω λόγια...Και πάλι "ΜΠΡΑΒΟ"

    Σπυριδούλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Σπυριδούλα, πολλά πολλά ευχαριστώ. Με συγκίνησες πολύ. Αυτή είναι η πιο μεγάλη τιμή για ένα συγγραφέα. Να είσαι καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή